Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 13 mars 2009 23:48

Fredag den 13:e.

Men det har inte märkts , som tur är.

Matten har inte varit så rolig på länge som den var idag, läraren blev lite pissed off eftersom ingen jobbade idag heller :p


Men jag och Veronica satt och skrattade med Joel hela lektionen.

Och hon försökte att få honom att mobba mig för allt möjligt.

Men det enda han kom till svars med var t.ex "Jag tycker också om slalom"

och när hon sa " Ameh hon lyssnar på... Bruce Springsteen ! "

" Jamen han är ju häftig !"

Det gick verkligen inte som hon ville.

Så tillslut tog hon till det tunga artilleriet, d.v.s sin bläckpenna och höll på att göra mig blind ett flertal gånger.

Ojoj , och det är jävligt kul att kalla hennes älsklingar i Japan för babianer , eller säga nåt i stil med " det där är en tjej, eller huur ? "

Haha , hon skriker rakt ut varenda gång " Neeeej ! "


Och jag har sällan skämts och skrattat på samma gång som på svenskan.

Vi skulle se på ett avsnitt av värsta språket, och så visar det sig att ett inslag är inspelat i min lilla hemort där alla pratar så konstigt.

Herregud vad dom skrattade åt mig , haha !


Efter skolan blev jag hämtad av min morbror och hans sambo med familj.

Skulle ha köpt present åt Erken (Erik) men det blev inget av med det...

Aja, mami och papi har ju fixat det redan så.. :)


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 11 mars 2009 17:50

Jag stör mig faktiskt på msn-invånarna just nu.

Killarna ska ha katter framför sitt namn , och tjejerna sköldpaddor ?

Why god why ?

Enligt hemliga källor ( Agent 007 till er tjänst ;) ) så ska tjejerna ha haft sköldpaddor för att fira internationella kvinnodagen.

Men det är slut på den dagen nu.. så varför ?

Och killarna ?

Fattar nada..


Piss änd löv <3 / M.

Av Maria - 11 mars 2009 17:48

Dagens tema , återigen musiker.

Av Maria - 11 mars 2009 17:37

Kom just på att den engelska bokrecensionen ska vara inne imorgon , och ja.. jag har ju bara typ hela boken kvar ! -.-

Så jävla trög bok , handlar om en flyplats. Späääännande..

Tror jag får skynda mig på lite. 

Och Kristina kommer få damp ( som vanligt ) , vi har nämligen inte lämnat in "resan"..

My god.


I'm gonna die.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 10 mars 2009 18:31

Spotta ut 50 sanningar

1. Jag är livrädd för kräldjur.

2. Jag har jättesvårt för att bli kär.

3. Jag varken dricker eller röker.

4. Jag hatar mitt utseende. Av någon anledning.

5. Jag är väldigt blyg.

6. Har aldrig haft en pojkvän.

7. Gråter över hur misslyckad jag känner mig,

8. Jag borde sluta tänka på det sättet jag gör idag.

9. Jag kommer knappt överrens med mina föräldrar.

10. Jag vill bli rallyförare.

11. Jag vet inte vart jag skulle ta vägen om någon av mina nära dog.

12. Jag tycker synd om unga alkoholister på nåt vis.

13. Jag hatar skolan.

14. Jag är för feg för mitt eget bästa.

15. Jag tycker inte om volvo.

16. Kan bli avundsjuk på nåt utan en logisk förklaring.

17. Älskar komik.

18. Jag jämför mig nästan alltid med andra.

19. Folk tycker jag är konstig.

20. Vill ha en ishockey-spelande kille.

21. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat.

22. Jag klarar inte av när vissa personer klänger.

23. När jag var liten fick jag inte äta fisk , jag var "allerigisk"

24. Jag skolkar mer nu än på högstadiet.

25. Ändå trivs jag bättre på gymnasiet.

26. Vill hellre bo i Norge.

27. Jag klarar inte av barn.

28. Jag får ont i magen när det regnar.

29. Är bedrövligt envis.

30. Tycker det är jobbigt att gå i affärer om man inte ska ha något.

31. Vill inte bo i den här hålan längre.

32. Redovisningar/muntligt är bland det värsta som finns.

33. Jag hatar människor som plågar.

34. Sitter vid datorn alldeles för mycket.

35. Jag brukar se ut fina kläder , men köper något mindre fint ändå.

36. Jag tycker det är tråkigt att duscha.

38. Jag pratar ofta med mig själv.

39. Jag blir lätt känslig när jag ser på film ensam.

40. Jag hatar lögnare.

41. Musiken har hjälpt mig igenom många hårda stunder.

42. Jag vill kunna sjunga ordentligt.

43. Jag går hotell&restaurang linjen , men vill inte jobba med nåt av det.

44. Jag har få nära vänner.

45. Skulle gärna åka ner till Afrika och hjälpa till.

46. Vill ut i världen och resa.

47. Klarar inte av skräckisar.

48. Drar vita lögner i många situationer.

49. Tål inte sol , jag blir som en kräfta hur lätt som helst.

50. Jag har ingen aning om vad som händer om några år..

Av Maria - 10 mars 2009 18:22

Jag är så sjukt trött !

Jag fattar inte varför jag vaknar mitt i natten och stänger av väckarklockan , för att sen efter ett litet tag bli sur på mig själv och vrida på alarmet igen.

Inatt blev jag skitsur på mig själv efter att ha slagit av det , så jag hotade mig själv att om jag försökte slå av väckarklockan igen så skulle jag binda fast mig intill väggen.

Jag tror fan jag försökte också , fast utan rep eller liknande.

Men det var rätt svårt att sätta fast sig själv med hjälp av luft..


Jävla airhead.

Av Maria - 10 mars 2009 18:11

Love is my drug , it's my medicine.

Stay with me honey , stay with me honey , stay with me.

Love is my drog , it's my heroine.

Stay with me honey , stay with me honey , stay with me.


http://www.youtube.com/watch?v=nbjxTTBVH0o <3

Av Maria - 9 mars 2009 18:29

S.O.S

 http://www.youtube.com/watch?v=q94pHFb8hVo

Japp , jag behöver lite hjälp här..

Det är nämligen så att min kusin fyller 10 år snart.

Och jag vet inte ett dugg vad jag ska köpa till honom.

Han är rätt intresserad av hockeybilder , spelar innebandy och är i stort sett beroende av sitt nintendo.

Men det känns som att spel och sånt är inget som uppskattas i längden, det tjatas ut rätt snabbt.

Okej , det vara kanske en lögn . Här är sanningen , jag har inte råd.


Så kom på nåt som inte är allt för dyrt och skulle kunna passa ? :)


Thx.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards