Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 19 januari 2010 20:35

Har varit sjuk sen nyår, tycker att det räcker nu. Var till läkaren idag, nervös som jag vet inte vad. Det blev ju inte bättre när jag fick reda på att jag skulle ta blodprov ! Jag som har sån skräck för sprutor, fick dölja mina tårfyllda ögon för att slippa skämmas. Fick ligga ner på en sån där äcklig säng istället för att sitta upp också.

Som tur är så är sköterskan som gjorde det väldigt snäll och jag känner henne också så..


Men det är bara det att när jag blir nervös så vet jag inte vad jag svarar på ! Läkaren frågade mig vilken klass jag gick i så " Öööh, första gymnasiet, eller första året på gymnasiet.. ehehe "
Egentligen har jag ju gått om ett år också så, ja.

Men det löste sig tillslut, svarade ju på alla frågor med ett "öööh" i början så han trodde väl jag var totalt rubbad, men läkare skrämmer skiten ur mig !!


www.youtube.com/watch?v=1eQSMMCB25w

Av Maria - 9 januari 2010 01:29

DICK KOMMER TILLBAKA !!!

 "Våran Dick är störst i hallen ! " Haha

   




Av Maria - 7 januari 2010 20:16

Har inte haft nån lust att blogga den senaste veckan, började bli sjuk på nyårsaftonen - är det fortfarande ! Där rök den Sälen-resan, fy faan... Jag som har längtat hur länge som helst att få åka upp till mitt älskade Sälen :(
Fast det kanske inte är så roligt ändå, det är såpass kallt att kusinerna inte ens kan åka. Men ändå, känslan av att bara vara där... I den halvt fula trästugan, med stigen bort till ICA och prylboden, aw.

Mitt immunförsvar planerar alltid lika bra. Missade den andra vintersemestern förra året p.g.a sjukdom också -.-

Men vi köpte ju skidor på Stadium för 3999 :- & då SKA man bannemej få gratis boende i 4 dagar, förutom nån vecka där då man får en vecka.

Så vi får väl se, vet inte om vi får det eftersom vi kom på att bli medlem just efter köpet men... Hoppas, hoppas !

Läste även om stackarna som blev sittandes kvar i en lift i Idre/Åre (det snurrar för många tankar i mitt huvud för att komma på vilket av dom), herregud va kallt !

Brr, nej nu ska jag fortsätta lyssna på Toni Braxton - Yesterday och vänta för att se om det finns någon film att se senare.


Ha det gôtt !

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards