Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Maria - 15 mars 2009 19:43

Jag blir så jävla irriterad på vissa personer.

De kallar sig trevliga, men under vissa perioder skiter dom i en fullständigt för att sen börja bli trevlig och helt plötsligt skicka sms.

Sen slutar dom igen.

Förstår mig inte på vissa människor , killar heter den sorten!

Av Maria - 15 mars 2009 19:33

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Till stor del beror detta på utfodringen.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En vägg
3. Vad såg du senast på TV?

Hm.. Singing Bee
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

19,38 ( den var 19,36 )
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Sportinslag på TV:n
6.  När du senast var ute, vad gjorde du då?

Bråkade med Collin i snön.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Dataskärmen.
9. Drömde du något inatt?

Ja , men jag minns inte vad det var.. Som vanligt.

10. När skrattade du senast?

Förut.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Jadu, fula tapeter med ännu fulare tavlor på.. ( det är jag som bebis/yngre )

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Oja
13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning skulle inte jag vilja kalla det men.. rätt så tråkig :)
14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Yes Man
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

En rallybil, ett hus, kläder, en vanlig bil, skänka lite pengar, spara mycket..

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag är för blyg för mitt eget bästa.

17. Tycker du om att dansa?

Yes sir
18. George Bush?

Go to hell
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Kille: Robin/Andreas/Oliwer/Mathias Tjej: Tinda/Josephine/Marléne
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, varför inte Norge ? ;P

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Hajduhajdu, välkommen hit, å gör vafan du vill :D

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Jag tvingar ingen, det var rätt tôrrt.

Av Maria - 15 mars 2009 01:20

Det verkar ju som om rätt många skriver sin egen finallista i melodifestivalen, och eftersom jag inte har något bättre för mig så kommer min lista på hur jag tycker att det borde ha slutat :



1. ALCAZAR - Stay the Night 

2. SARAH DAWN FINER - Moving On

3. H.E.A.T - 1000 Miles

4. MALENA ERNMAN - La Voix

5. MÅNS ZELMERLÖW - Hope and Glory

6. EMD - Baby Goodbye

7. SOFIA - Alla

8. EMILIA - You're my World

9. CAROLINE AF UGGLAS - Snälla Snälla

10. AGNES CARLSSON - Love love love

11. MOLLY SANDÉN - Så vill stjärnorna


Av Maria - 15 mars 2009 01:08

Är det bara jag som tycker att killen som kommer upp på scenen vid 1:31 är bedrövligt fin på nåt speciellt vis ?

http://www.youtube.com/watch?v=-WrVrlZ4p4Q&feature=related


Haha konstigt , det har just korats en vinnare i Sveriges största musiktävling , grattis Malena till det.

Men jag hänger kvar på 80-talet. Sjukt. Jag fanns inte ens då.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards