Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Jörgen Jönsson.

Av Maria - 26 december 2009 16:46

Besviken.
Bestämde mig trots allt igår, för att inte åka de 10 milen ner till Karlstad genom halvt snöstormigt väder. Ångrar det nu. Hade så jävla gärna viljat sett Jörgen fått sin tröja upphissad, och numret 21 pensionerat. Hade mer än gärna hört talet av honom också, han kan nämligen inte bara spela hockey utan är även en jävel på att hålla tal.
När vi stod på torget och firade FBK's seger i våras, aa.. Man blev alldeles tårögd när han höll sitt tal.
Så, jag har inget annat att säga än Grattis. Du förtjänar verkligen detta !


  

Jönsson, Prestberg & Nordström.

Kommer sakna dig Jörgen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 7 mars 2010 23:15


Kollar på femman nu, kanske inte världens bästa film. Men Leonardo DiCaprio är ju faktiskt med :) Sen blir det Oscarsgalan, tycker det är så kul att titta på ! Tur att man är ledig imorgon eftersom den slutar vid 6-tiden.    ...

Av Maria - 6 mars 2010 22:18

Melodiförstörelsevalen, secken jädra skit.   Jessica Andersson och Pernilla Flingflonk Wahlberg, kan det bli värre? Talang, visst. Bra låt, helvete heller.   Neo och Crucified Barbara skulle enligt mig ha gått vidare. Men men.. ...

Av Maria - 6 mars 2010 11:59


Jag är fan allergisk mot frisk luft. Var uppe i Branäs och åkte för fulla drag i onsdags, nu sitter jag här och drar i mig bricanyl och acetylcystein (eller hur man nu stavar) för att orka andas ordentligt, men det funkar inte värst bra märker jag. ...

Av Maria - 7 februari 2010 19:34


Åå va glá ja blir !Även fast jag inte har skrivit på 300 år, så är det ändå någon som kikar in då och då ! Tack så mycket. Just nu är jag så trött så jag skulle fanemej kunna stå och sova. Njaej, nu ljög jag lite, men nästan så är det. Hundvalpen...

Av Maria - 19 januari 2010 20:35

Har varit sjuk sen nyår, tycker att det räcker nu. Var till läkaren idag, nervös som jag vet inte vad. Det blev ju inte bättre när jag fick reda på att jag skulle ta blodprov ! Jag som har sån skräck för sprutor, fick dölja mina tårfyllda ögon för at...

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards