Alla inlägg under april 2008

Av Maria - 30 april 2008 16:13

Jag har valt att inte dricka p.g.a jag inte tycker om det helt enkelt. Men vad tycker andra om det ? Är det smart att inte dricka och låta kroppen "stay clean" eller är det bättre att supa sig redlös och däcka i något dike ?


Nu menar jag såklart inte att alla är så dumma ( dumma enligt mig iaf ) att dom väljer det sista alternativet.


Är det smart eller är det bara töntigt att avstå från akohol ?


Ta vara på dig själv och passa dig för kvällens farligheter.


TREVLIG VALBORG !

Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 29 april 2008 17:12

Ta en titt på min nya blogg , du som är rallyintresserad alltså. Lämna gärna kritik och kommentarer ! :)


Peace & Love <3 / M.

http://ablog4rally.bloggagratis.se
Av Maria - 28 april 2008 20:58

Japp , jag ska starta en ny blogg. Jag har som ni kanske har märkt ett brinnande intresse för rally. Därför tar jag nu saken i egna händer och startar en blogg som kommer att handla om just rally.


Den har inte "uppfunnits" än men adressen kommer vara ablog4rally.bloggagratis.se


Där ska jag försöka på bästa möjliga vis att förse alla rally-intresserade med nyheter inom rally-världen. Jag hoppas att ni blir nöjda med innehållet och jag ska som sagt försöka att göra en bra blogg.


Tack.

Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 21 april 2008 21:28

Ni får gärna rösta på min blogg-omröstning ! (:


Peace & Love <3 / M.


http://youtube.com/watch?v=9L9_8vwx2w8

Av Maria - 21 april 2008 21:06

Jag vill bara tacka er som tar er tid att läsa , eller åtminstone kika in på min blogg då och då (: Ni får också hemskt gärna lämna kommentarer efter er för å se era åsikter om saker å ting också (:


Peace & Love <3 / M.


http://youtube.com/watch?v=omFdpnSu57U


You make someones beautiful day !

Av Maria - 20 april 2008 17:35

Jag har suttit och funderat på det där uttrycket och kommit fram till att det inte alls stämmer, och att man visst kan köpa sig lycka för pengar. Kanske inte alla sorters lycka. Men lyckan att ha kläder, hem och mat får du bara för pengar t.ex så det där uttrycket tycker inte jag stämmer i riktigt alla situationer iaf.


Peace & Love <3 / M.


http://youtube.com/watch?v=Phf9iOYZ0f4

Av Maria - 18 april 2008 00:59

Efter stor nervositet över om vilket lag som skulle kamma hem den åtråvärda titeln som Sveriges bästa hockey-lag 2008, fick Jönköpings-laget äran. Jag som hellre hade sett sju matcher och en lång sudden-death i den sista, för att sen kora Linköping HC till årets vinnare, fick nöja mig med att se Per Ledin , Johan Davidsson och de andra hämta hem pukalen detta år.

Men jag är absolut glad för deras skull ! Men lite suris-tårar kom fram när enligt mig "fel" vinnare vann. Men när jag såg deras glada ansikten upplysta av glädjetårar förstod jag hur glada de verkligen var, och jag delade då min glädje med dem. För hur jag än skulle vilja vrida och vända på allt och få se Färjestad BK som årets bästa lag, så förtjänade verkligen HV71 sin titel i år. ETT STORT GRATTIS TILL SVERIGES BÄSTA LAG 2008 !


Och jag skulle även vilja be om ursäkt för mina kommentarer om HV:s spelare Per Ledin och hans utbrott. Han har lugnat ner sig rejält och faktiskt placerat sig bland mina hockeyfavoriter.


Peace & Love <3 / M.



Av Maria - 17 april 2008 17:00

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
 

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Det beror på, just nu så är jag väl inte världens lyckligaste person.

3. Är du uttråkad? Jo rätt så..

4. Är du ledsen? Nej inte just nu , men det kommer jag säkert vara så fort jag ser ett krot på en viss person
5. Är du italienare?Ja , 10 minuter per dag ;o

6. Är du cooling? Det beror nog på om man känner mig eller inte..
7. Är du från irland? Nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har aldrig varit gifta..


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? På sätt o vis
2. Har du någon gång blivit sårad? Nja.. Jo
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jajemen
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Oja !
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej

6. Har du haft hmm? Om det är det där "hmm" , så nej
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja det verkar riktigt mysigt (:


10 TVÅ ALTERNATIV


1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken , helt klart !

2. Hår eller ögon? Fina glittriga ögon (:
3. Katter eller hundar? Båda två
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Jag mår helt klart bäst av att ha några få pålitliga kompisar.

5. Tv eller internet? Beror på.. 
6. Coca-Cola eller Pepsi? Spelar ingen roll
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Jag är en hemmatjej..

8. Pengar eller lycka? Båda två !
9. Dag eller natt? Båda oftast (:

10. Msn eller mobil?  Mobil


10 "HAR DU NÅNSIN..."


1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nejdå..
2. Brutit ett ben? Inte än, men det dröjer nog inte länge..

3. Gjort nåt du ångrar? Vem har inte det ?
4. Hoppat Bungee Jump? Herregud ! Nej :o
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr :/
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, många ggr
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Har faktiskt inget sånt
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja :'(
10. Velat försvinna? Jadå..

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards