Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Maria - 9 mars 2009 18:29

S.O.S

 http://www.youtube.com/watch?v=q94pHFb8hVo

Japp , jag behöver lite hjälp här..

Det är nämligen så att min kusin fyller 10 år snart.

Och jag vet inte ett dugg vad jag ska köpa till honom.

Han är rätt intresserad av hockeybilder , spelar innebandy och är i stort sett beroende av sitt nintendo.

Men det känns som att spel och sånt är inget som uppskattas i längden, det tjatas ut rätt snabbt.

Okej , det vara kanske en lögn . Här är sanningen , jag har inte råd.


Så kom på nåt som inte är allt för dyrt och skulle kunna passa ? :)


Thx.

Av Maria - 9 mars 2009 18:26

För några år sen , 1.. kanske 2.

Så ringde jag och en kompis till en kille i samma ålder , rätt så ofta.

Och vi blev rätt bra kompisar , över telefon.

Men sen slutade vi prata , jag minns inte anledningen. Kan ha varit att jag och min kompis blev ovänner..

Men idag såg jag honom i Karlstad , och då ni , då blev det fart på benen minsann !

Av Maria - 9 mars 2009 18:25

http://www.youtube.com/watch?v=IONRGoJMa2Q

Det händer inte ofta , men jag har fått Alcazar abstinens.

Och då är det illa..


Av Maria - 9 mars 2009 18:20

Tänk om jag hade lyssnat på mamma.. då hade jag inte suttit här nu och frusit och snörvlat mig.

Men envis som jag är så bestämde jag mig ändå för att ta sommarskorna , i tyg ! Jävla pucko.. Jag tog mig ungefär 1 meter innan jag var dyblöt.


Och det är något fel på morbrors förbannade Saab nu igen..

Så fort han slår på helljusen , tar det för mycket ström av någon anledning och bilen stannar i typ 2 sekunder för att starta upp sen igen , jädrigt irriterande.

Och fläkten får fnatt och ställer om sig själv så att den nö-blåser kalluft.
Gött ? Nesch.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 9 mars 2009 18:17

Shit , när klockan slog halvtre inatt fick jag värsta panikattacken över att jag skulle kunna dö vilken dag som helst.

Helt otroligt , jag skrämde upp mig själv med tankarna om vad som händer efter döden.

Många säger " han/hon har det bättre nu " , men det är bara tröst. För ingen kan vara säker och veta vad som händer.

Och det är riktigt skrämmande , tänk om det är ett paradis som man helst vill få det till. Där ingen plågas eller ofredas.

Men tänk om det är motsatsen. Eller det kanske bara blir svart , för evigt.

Hur kan någon säga sig veta vad som händer efter döden, när dom inte själv uppplevt det ?

Och även om dom hade upplevt det , skulle dom i såfall skrämma skiten ur mig.


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards