Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Maria - 6 mars 2009 22:34

Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt så får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger!


1.Vad heter du: Maria
2.Ett ord på fyra bokstäver: Myra
3.Flicknamn: Madeleine

4.Pojknamn: Marius
5. Yrke: Motorjournalist

6. Färg: Marin
7. Klädesplagg: Munkjacka

8. Mat: Makaroner

9. Sak i badrummet: Mascara
10. Plats/stad: Malmö

11. En orsak att vara sen: Missade bussen
12. Något man skriker: Mammaaaaa!
13. Film: Mamma Mia
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Metro Station

16. Djur: Mammut
17. Gatunamn: Mossberg
18. Bil: Mercedez
19. Sång: Man Behind the Mask

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Matätartävling

Av Maria - 6 mars 2009 22:15

Det finns tre personer i skolan.

Tre lärare.

Tre häxor.

Tre häxor som jag inte nämner några namn på.

Vi kan kalla dom Tant Gredelin , Tant Grön och Tant Brun.

Jag har alltid tyckt att den trion är lite läskig. Men det går inte att jämföra med den verkliga häxtrion.

Bara för att ingen orkar med matte, och hon tjatar som en häst så ska hon ta dit rektorn nästa vecka , så han skulle se hur det ser ut i klassen, ingen jobbar. Och ?

Den andra häxan kallade en elev dum i huvudet , och var inte sen om att påminna en annan om att hon skulle bli glad av att slippa honom.

Efter det blev det för mycket och dom fick henne att gråta tillslut.

Skyll dig själv.

Och den trejde , inte ens att prata om.


Men sen finns det ju bra lärare också.. 2-3 stycken. På hela skolan.


Förresten , Gredelin är ett jä*ligt härligt ord :D


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 6 mars 2009 22:14

Ååh nu blev jag sådär sur igen..

Kom just på att det är Färjestads första hemmamatch imorgon, som jag HADE biljetter till ! Men inte längre..

Ablööö -.-'

Av Maria - 6 mars 2009 22:12

nejmentjenaharnitänktpåhurjobbigtdetärattläsaensån
härtextsominte

innehållernågramellanslag?jagvetattjagärtorrjustnumenjagharsåotroligttråkigt
bara.


Die Brat Die.

Av Maria - 6 mars 2009 19:59

Jag har kommit på att det är verkligen ingen bra idé att inte stretcha efter idrotten. Jag och Veronica gick som gamla kärringar i skolan !

Jag har ont i axeln , höger lår , vänster vad och båda smalbenen.. -.-

Funderar faktiskt på om jag har benhinnes-inflammation eftersom jag får jätteont efter att bara ha gått fort.

Får nog kolla upp det..


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 6 mars 2009 19:53

Hej på er små diskflaskor.

Jag har inte skrivit på ett tag nu , har varit jättetrött under veckan och inte haft någon lust. Det började med att vi var lediga på måndagen, men natten till Tisdagen sov jag bara ungefär 1 timme.. Så jag höll på att svimma i skolan, så jag skippade köks-lektionen och irrade runt på egen hand, innan jag hittade Veronica och Jimmy som satt i Biblioteket. Så jag hamnade där..

Och jag var jätteduktig igår ! Var faktiskt med på HELA idrotts-lektionen :D

Creds for me..


Nu är mamma och pappa över hos grannarna för att äta mat, så jag får sitta här själv ett tag :D Gött dä !

Ska snart göra Tagliatelle med Kassler-Wok , mumma !


Det enda är att mamma inte köpt någon CocaCola ! Jag dööör snart !!


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards