Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 7 september 2008 16:52

Jag har själv ingen egen erfarenhet av att vara i ett förhållande . Men jag har kompisar som är/har varit . Och många ggr har man fått höra många disskusioner om olika problem .


Jag satt faktiskt och tänkte häromdan att det skulle ju vara skönt att ha någon vid sin sida , men ändå inte. Jag slipper alla problem än så länge.

Jag behöver inte tänka och oroa mig för om han..


För jag tror att det är just de där orden som kan knäcka en människa. Tänk om han/hon ..


Man kan sätta in de orden i olika situationer , t.ex Tänk om han/hon träffar någon annan , tänk om han/hon tröttnar på mig o.s.v


Så än så länge har jag ett rätt tråkigt liv men ändå så fritt från sådana problem (:


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 6 september 2008 15:25

http://195.178.163.178/ahlenshuset/index.html?uid=14966     tack på förhand ! :D



Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 4 september 2008 17:03

Har ni prövat att inreda en lägenhet på ahlens.se ? Det är jätteroligt och du kan också vinna ett presentkort för 1500 ;- . Pröva vettja !


& medans ni kikar på de olika lägenheterna så kan ni väl söka efter lägenheten med namnet " Mangiaro " . Det är min (: Rösta gärna !


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 4 september 2008 16:59
http://www.youtube.com/watch?v=hKiUQIKiM2I

Tänk vad många puckon det finns . Som är så säkra på att de kan sjunga men de vet egentligen att de inte alls kan det , men vägrar låta sig övertalas av sig själva . Ja , jag förstår dom ju absolut . Det måste ju kännas såå mycket bättre att höra " Du kan inte sjunga , där är dörren ! " från någon annan.. Hm , ja en del är envisa.


Men det finns de som är den omvända situationen , de kan verkligen sjunga , men vill inte visa det för någon och det är synd . Han den där Lars Eriksson som sjöng en Bob Dylan låt , han är ju helt fantastisk  ! Precis som juryn sa så har han en helt egen röst och är en helt egen artist . Han låter sig nog inte påverkas av andra . Och det är bra !

Fler borde vara som Lars helt enkelt.


Kolla klippet på denna fantastiska människa .


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 3 september 2008 18:10

Jag har ju börjat på gymnasium i Karlstad nu , och det märks verkligen att inte jag är därifrån från början. Jag fattar verkligen inte hur karlstad-borna gör för att få så fint och blankt hår som inte trasslar till sig när det blåser.

Och det är bara en av sakerna jag inte förstår.

Jag förstår heller inte varför alla envisas med att se lika ut. Det är så typiskt , lite solbränd , mörkbrun/blont ofta rakt hår och rätt så mycket smink. 

Visst kan det väl vara fint ,men jag känner att när jag är där , så är jag inte en i mängden med mitt lite röda och trassliga hår. Och som jag sa.. Det är bara en av sakerna. 

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards