Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Maria - 7 mars 2009 19:44

http://www.ubetoo.com/index.taf?_PageId=10097&Title=wonderland-feat-Crazy-frog&Artist=Plumax


Kolla in Plumax nya låt :) Jag tycker att den är bra iaf :D

Av Maria - 7 mars 2009 19:35

YEEEES !

Färjestad vann andra kvartsfinalen mot Brynäs i slutspelen !

Inte så bra match egentligen , men Marcus Paulsson visar att han verkligen är en talang.

Och det är jättekul att Jörgen Jönsson , våran lilla rödhätta som varit Färjestads ansikte utåt i många år , får så mycket jubel och uppmuntran nu när det är hans sista säsong .

Kommer bli så tomt utan honom , men vi är glada så länge det varar!

FÄRJESTA , Ni ä tamäfan dä bäste lage ! ;D


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 7 mars 2009 19:28

Skriv de banden/artisterna/komikerna ni sett live , och de ni vill se.

Kvittar om de är levande eller döda. De är fortfarande artister av någon sort , right ?


HAR SETT :

- Bruce Springsteen & The E-street Band

- Pistvakt , haha

- Markolioo

- Björn Gustafsson

- Måns Möller

- Soran Ismail

- Ôzz Nüjen

Kommer inte på någon mer i skrivande stund.


VILL SE :

- ZZ Top

- Johan Glans

- Tom Petty

- Uriah Heep

- Metro Station

- Dire Straits

- The Scorpions

- Billy Joel

- Queen

Med flera , många flera.. Men orkar inte tänka mer  :)


Så nu är det din tur , kommentera med svaren ( helst , kul att läsa vad ni sett/vill se )

eller kopiera och fyll i själv :)

Av Maria - 7 mars 2009 19:25

Sitter och väntar på att Melodifestivalen ska börja , det suger men det finns inget annat att titta på.

Kanske kollar på Yes Man istället , vi får se :)

Försökte mig på att spela på el-gitarren idag igen , men jag har totalt tappat allt jag lärt mig under gitarr-skolan. Och den har bara 5 strängar eftersom den ena gick av efter ett misslyckat stämmande. Duktigt.

Och det är inte ens min gitarr.. Shit the same.


Men vad ska ni göra ikväll ? :) 


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards