Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 14 maj 2008 20:21

Något som jag har funderat över är uttrycket " insidan är ändå det viktigaste" Jaså ni..

Jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon som är så ful att jag blir äcklad bara för att han har världens underbaraste insida. Det skulle inte funka. Inte för mig iaf. Jag brukar däremot tänka att jag inte är världens finaste så varför leta efter den killen som är jättefin ? Det duger med den som är söt. Så lågt självförtroende har jag. Men man får väl hoppas att du som läsare har något bättre. Det jag menar är att insidan inte alls är det viktigaste. Det är ju egentligen bara 50 % av personen. Utsidan har en stor roll också . Den är enligt mig de andra 50% . Men det är ju bara min åsikt.


Har hittat en jättekul låt att sjunga å dansa till . Nog för att du nog redan hört den tretusen ggr. Men jag hittade den igår.


Lyssna och njut !
http://youtube.com/watch?v=NGhoRRm0I5M



EVERYBODY DANCE NOW ! ;D


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 9 maj 2008 17:55

Jag har verkligen inget att skriva om. Förutom att en del av mina kompisar blivit värsta bimbosarna , men som tur är har jag dom som är som dom ska också ;)


Har fastnat för två nya låtar :


En utav dom fanns inte på youtube. Men det är

Brolle - Det är hon


Den andra.. Ja den får ni här (: Längtar tills man tar stundenten ;P

http://youtube.com/watch?v=-rWxHOz1yjw

Av Maria - 3 maj 2008 00:07

Ja , det här var då den bästa valborg hittills ! Jag umgicks med kompisar och hade allmänt trevligt. Bad mamma att skjutsa ner Jennie och Elin till en fest, medans jag och Frida stannade kvar i den lilla "staden" och gick runt där i flera timmar. Mamma och Liz ( fridas mamma ) var nattvandrare så när de skulle åka till festen i Byn för att kolla hur det var där följde vi med.. Vi stod där ett par timmar också, även fast vi inte var inne på själva partajet så kom det ju ut folk och man fick höra både det ena och det andra ;p

Höll på att skratta ihjäl oss ett antal ggr, jag blev även offer för fulla människors gång som verkade gälla : rakt fram !

Alltså så stod jag ivägen för dom , ifrån deras synvinkel iaf. Men kul var det ändå ! :D Det verkar inte alls lika kul att vara inne där som det var att stå utanför, men man vet ju aldrig !


Peace & Love <3 / M. 

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards