Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Maria - 24 mars 2009 18:52

Ajaj , jag är lite rädd för att jag har fått öroninflammation.

Det blåste nåt förjävligt i Karlstad idag, speciellt eftersom skolan ligger vid vattnet..

Och ingen mössa.

Puckad jag är !

Av Maria - 24 mars 2009 18:47

Idag fick jag reda på att jag ska ha prov imorgon , instuderingsfrågorna ( som jag ljög om att jag var klar med ) är ju bara på en sisådär 10 sidor.

Herregud.. Det här kommer gå åt helvete.

Utvecklings stört samtal snart också , det kommer inte bli kul.

Men jag får väl skylla mig själv antar jag..


Var med morbror till Lidl förut och handlade godis och dricka för över 300 kronor, det är inte vi som ska äta det !

Kusinen har fyllt år och han ska ha ett sånt där kalas på lördag.. Så..

Hoppas man inte blir bjuden.


Nu ska jag gå och plugga ihjäl mig samtidigt som jag lyssnar på Norsk Radio och äter Lidl-choklad :D


Ha rä gött !

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards