Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 22 mars 2009 16:56

Ååh , det känns som om det ilar i benet. Jag vet att det låter dumt men det är svårt att förklara och det gör skitont.

Och pappa sa att vi ska troligtvis till Trysil första helgen i April , fatta va gött !

Längtar efter att få ställa mig på skidorna igen, det blir inte alls ofta nu.

Jättetråkigt, har sån lust att hiva mig nerför en backe i full fart.

Whiiiiiihooo !

Av Maria - 22 mars 2009 16:55

Ikväll får jag bara inte missa parlamentet , det är liksom både Per Andersson, Annika Andersson och Robert Gustafsson med i kvällens avsnitt. Det får man ju bara inte missa.

Men sen är det ju Wipeout också, attans va krångliga söndagar är när det gäller tv.

Och klockan nio ska jag se människor utsätta sig för jobbiga frågor i Sanningens ögonblick.

Puckon..


Av Maria - 22 mars 2009 16:35

50 feta frågor, vågar du?



UTSEENDE
1. vilken ögonfärg har du:
Mörkgröna
2. hur lång är du: 163
3. vilken hårfärg har du: Röd typ
4. långt eller kort hår: Hm.. Mellan ?
5. piercingar i anisktet: Inga.. Men skulle nog vilja ha en i ögonbrynet
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Hm.. Brun eller isblå
7. hur lång skulle du vilja vara: Jadu.. En sisådär 4 meter
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Jennifer Aniston - blondt
9. vill du ha kort eller långt hår: Långt
10. skulle du vilja ha piercingar: Skrev det förut..

SENASTE DU
11. åt :
 Chokladpudding
12. drack: Mjölk faktiskt
13. du fick sms av och vad de stod: Elin - Nej. . .
14. du skrev sms till och vad du skrev: Elin - Nej.. Det tror jag inte du gör heller..
15. sa: Ska ni ha mat ?
 16. kramade: Evita
17. kysste: Nobody
19. du spydde: Längesen som tur är !
20. idag: Vafan är det för fråga ? " Senaste du idag ? "

KÄRLEK
21. är du singel:
Ja , fan rätt gött dä.
2. ditt förra förhållande va med: Ingen
23. ditt längsta förhållande: -
24. med vilken då: -
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Jens
26.är du oskuld: Mm
27. gillar du någon just nu: Det finns några sötisar , men ingen jag direkt tycker om..
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 0
29. vill du vara singel: Jag är van..
30. vill du gifta dig: Vettufan.. Kanske
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Är du trög ?

VÄNSKAP
32. de som vet mest om dig:
Jadu.. Frida antagligen. Ingen vet allt.
33. den vän som du har känt längst: En som jag inte ens är kompis med nu.
34. bara en allra bästa vän: Va ?
36. en av dina bästa killkompisar: Jimmy kanske ? Ingen är direkt "bäst"
37. som bor långt ifrån dig: Gamla kompisar typ som Jocke, Lisen, Thomas och så..
38. den du har mest minnen med: Oj.. Frida eller Becca 

39. bra vän du inte träffar ofta: Frida träffar jag väl inte sådär jätteofta längre
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Tyvärr ja..

ÖVRIGT
41. musiksmak:
Gammal rock , Springsteen , Scorpions , Poison m.f

42. sport du gillar: Ishockey, slalom, löpning, spjutkastning, fotboll m.m
43. galen eller lugn: Innerst inne är jag rätt galen, men utåt sett är jag lugn
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Sjunger inte när nån kan höra mig
46. har du hört att du borde bli modell: Jo.. tror fan dom har fel på synen
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Ja, ett halsband som jag fick när jag föddes av min nu döda morfar..
50. vad tänker du på just nu: Jag vet inte , allt och ingenting.








Av Maria - 22 mars 2009 00:16

Har börjat spela gitarr igen nu :D

Har nästan lärt mig Brilliant Disguise -> http://www.youtube.com/watch?v=BzqqlVVG2Pk <- med Bruce Springsteen också.

Lite svårt att hänga med Bruce och gänget i deras tempo bara.. Men det ska funka tillslut.

Bara det att jag har rätt kasst tålamod, så när det börjar gå dåligt är det riktigt nära att jag drämmer gitarren i väggen.

Hoppas den överlever ett tag till iaf :)

Av Maria - 21 mars 2009 23:44

Fan va jobbigt det var i skolan på fredagen.

Veronica var på konsert i Stockholm, och kommer inte tillbaka förräns på måndag.

Och Renée var sjuker.

Så där fick jag sitta själv utan kompisar.

Eftersom jag är så blyg så säger jag inte speciellt mycket.

Men svenskan var inställd så jag satt i lektionssalen ändå med en annan Veronica, och två av hennes kompisar.

Det var rätt trevligt, även fast jag var lika tyst då så flöt bara tiden iväg..


Av Maria - 21 mars 2009 23:39

Färjestad ägde sönder Skellefteå totalt i eftermiddags !

Eero Somervuori som inte gjort ett endaste mål i hela slutspelet, gjorde tre på raken !

Andra målskyttar var Lee Goren, Per Åslund och Dick Axelsson.

Och Gustavsson var lika tät i målet som vanligt.

Färjestad är så jävla bäst !

<3

Av Maria - 21 mars 2009 23:18

Ja vad ska man säga..

Efter att jag varit duktig och städat nästan hela mitt rum idag. Så kom jag ner och tyckte att det lät lite konstigt från tvättstugan.

Men tänkte att det var tvättmaskinen som var på väg att centrifugera, men nejdå..

En stund senare hörde jag att mamma öppnade dörren dit och skrek rakt ut.

Vattentanken hade gått sönder och det hade runnit ut en massa på golvet.

Men det är ju lugnt.. det är ju "bara" 500 liter i den..

Så nu ska vi riva ut den och sen blir det inget varmvatten på ett tag.

Mamma får skjutsa mig till Mats & Carina imorgon, så jag får låna deras dusch. Och sen får vi elda i vedspisen så det blir varmt i köket åtminstone..

Shiet , kommer fan frysa ihjäl.. Men det är lugnt.

Av Maria - 21 mars 2009 23:15

Fan så bra det gick igår då !!

En kompis kom till Karlstad efter skolan , så vi gick och handlade lite :)

var jättetrevligt , tills det hände en liten incident och både securitasvakt och polis blev inkallad.

Trodde aldrig jag skulle kalla dig för det här men.. Jävla idiot alltså.

Men det är över nu, och ja.. Det är väl inte "bra" men det löser sig nog..


Köpte mig iaf lite kläder..Ni kan få bilder på dom senare :)


Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards