Alla inlägg under januari 2009

Av Maria - 31 januari 2009 20:02

Är du intresserad av att designa och inreda rum ?

Gå in på google och sök på Furnish, ladda hem gratis och sätt igång :)


Här kommer två rum som jag gjort, ledsen för den dåliga bildkvalitén men det blev inte bättre än så.


Peace & Love <3 / M.


Av Maria - 31 januari 2009 19:18

Det är Lördag idag va ? Ja jo, jag kom just på det. Ushameja. Fy och blä.

det betyder ju att det inte alls är länge tills man ska tillbaka till skolan ! Guud så positiv jag är :)


Har kommit på att jag nog inte heller kommer att jobba inom hotell eller restaurang branschen när jag äntligen tagit studenten. Vill hellre jobba i en affär, så varför fortsätter jag egentligen gå i skolan ? Det är ju en rätt så bra fråga..


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 31 januari 2009 18:44

Kikade in lite på TopShop.

Lite dyra kläder för min del, men man kan ju alltid önska :)


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 31 januari 2009 18:22

Jaha , vad händer ikväll då ? Det blir nog TV:n faktiskt.

Mamma har just åkt iväg med en väninna till ett lågstadiedisco för att vara "ordningsvakter" , 8-åringarna kan ju vara terrorister.

Pappa ska åka iväg sen han också, till hans kompis. Som bor ihop med min mammas väninna. Oj , det låter lite krångligt. Aja, jag får väl se på nån film.

Annars så är det ju körslaget final ikväll. Och Mr.Bean ! :D

Grandiosa-pizza tror jag finns i frysen, och kladdkaka ska bakas. Så jag klarar mig nog.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 30 januari 2009 23:21

Duktigt. Nu sitter jag här , med en omplåstrad hand. Tänk att man ska leka händig. Jag kan inte ens få ihop en blomkruka utan att skära mig i handen, på två olika ställen ! Det är ju bedrövligt -.-


Men jag har varit hemma idag iaf. Morbror ringde imorse vid 10 i 6 och sa att han inte skulle på jobbet idag , så jag var tvungen att väcka mamma och be henne om skjuts till Munkfors. Lättare sagt än gjort. Eftersom mamma kör lite saktare än hastighetsbegränsningarna, okej nog för att det var halt. Men morbror kör sällan efter begränsningarna, hur halt det än är. Så jag räknade rätt snabbt ut att jag inte skulle hinna med bussen. Och det gjorde jag inte heller. Så jag vaknade 13,30 idag , skitgött !

Nu funtar jag på att dra igång en film. 21 kanske ? Den står fortfarande kvar i bokhyllan, osedd. Eller kanske njuta av Tom Cruise's fagra fejs i MI3 ? Ja vi får väl se.. :)


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 29 januari 2009 18:00

Jag har funderat , vad tycker ni om att jag i stort sett lägger ut en "dagens outfit" , inte med mina kläder, jo kanske ibland. Men oftast med kläder jag hittar på olika sidor ! Jag älskar kläder, även fast min "stil" brukar bestå av huvtröja och jeans. Simpelt.


Men ja.. vad tycker ni ? :)


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 29 januari 2009 17:58

Ååh , jag bara älskar denna skjorta från H&M !

Pappa jobbar i skogen, så jag antar att jag fått en del stuk av honom när det gäller mönster på kläder , haha !


Peace & Love <3 / M.



249 :-

Av Maria - 29 januari 2009 17:47

Jaaa ! Nu är det snart dax för Rally-SM :D Inte lika kul som WRC-deltävlingen, men ändå rally ! Fast jag kommer ju sakna alla förare, Petter Solberg, Dani Sordo och alla andra :/ Men dom kör ju i Norge, kanske får ta sig en titt dit :) Fast tror inte mamma och pappa går med på att köra mig dit för att kolla på rally men.. Äsh ! Rallyfebern börjar närma sig, och imorgon är jag nog årligt rallysjuk ! Wiiii :D


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards