Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 26 september 2009 17:39

Hjälp vad förvånad jag blev när jag tittade på reprisen av Roast på Berns igår. Robert Gustavsson = 57 år ! :O Oh maj gadd alltså..

Så gammal kan han inte vara. 47 tror jag hellre på.. 57 känns så skrämmande, då är man nära 60 och då är man gammal. Robert får inte bli gammal ju :(

& jag gillade verkligen Sissela's roast, hon var riktigt gó på nåt vis, så där som bara fröken Kyle själv kan vara :)


Har förövrigt beställt hans nya DVD nu :) Nu är det bara att vänta..

  

Av Maria - 26 september 2009 17:34

Första hockeymatchen för säsongen i måndags, och FBK vann :D Såklart ;)
Mormor blev sjuk på tisdagen, så ägnade hela dagen åt att sitta på Torsby Sjukhus.


Igår träffade jag även Rozanna och hennes trevliga kompis Sofie :) Var jättelänge sen man såg henne så det var roligt :)

Nu sitter jag och blir halvt döv av ljudet på tv:n, pappa kollar på STCC.. Thed Björk är påväg att vinna tror jag ?

Eller han VAR påväg att vinna.. tror jag..

Aja, morbror m. familj kommer hit snart med äckelhönsen :(

Och ikväll åker jag nog kanske till Frida, eller så stannar jag hemma och avnjuter Mark Wahlberg i The Big Hit :) Blir nog det sista alternativet skulle jag tro :p


Av Maria - 20 september 2009 20:57

Ååh så typiskt ! När jag väntat på Roast på Berns imorgon, när Gustavsson är med, är det hockey samtidigt. Det lyckas varenda gång, åja.. Det går ju i repris iaf :) Det gör ju inte hockeyn, inte live iaf :)

Av Maria - 20 september 2009 20:47

Har varit lite smått deppad idag, igen. Men nu är det bättre, har just ätit burritos och nu väntar jag på att Charlies Änglar ska börja :) Var jättelänge sen man såg den ju.


Imorgon är det skolan igen -.- Fy säger jag bara. Men 19.00 smäller det, Färjestad mot Skellefteå :D Jäklar va kul det kommer att bli ! Fast det skulle inte förvåna mig om jag glömmer biljetterna hemma, det skulle vara så typiskt mig. Aja, hoppas ni har haft en bra dag :)

Av Maria - 19 september 2009 22:35

Är det möjligt att ha så tråkigt som jag har just nu ? Inte ens musik muntrar upp mig, då är det allvarligt. Mamma och pappa är fortfarande vakna så då kan jag inte spela el-gitarren som jag lånade med mig hem idag heller. De får ju inte höra. Men mina fingrar är inte vana vid några gitarrsträngar nu faktiskt, eftersom jag inte har haft någon stämapparat så har jag inte kunnat spela på den akustiska heller. Så nu är det väl att börja om -.-


http://www.youtube.com/watch?v=8onbDZmAwhE&feature=related

Av Maria - 19 september 2009 00:48

Chips & dip tillsammans med MTV Music Video Awards, perfa.

Av Maria - 18 september 2009 23:11

Förresten så vore det väldigt roligt om ni kunde rösta lite på min skådespelar-omröstning, kom igen nu ! Vill ju se vad ni tycker :)


Och lyssna på denna !

http://www.youtube.com/watch?v=ZdXfkkyI1nQ

Av Maria - 18 september 2009 23:06

Jag måste tyvärr säga att jag klarar inte av att titta på filmen. Sorry, men den är så otroligt.. Jag vet inte vad. Visst, såna som tycker om fjant romantik och så älskar filmen. Men ni ser väl själv, jag kallar det för fjant.

Inte konstigt att jag inte har någon pojkvän, haha.

Skitsamma, de verkar ändå ställa till problem hela tiden ;)


Nu snart ska jag istället nörda mig med Ghostbusters 2 x)

Jag & Collin, min bumbibjörn. Det är alltså ingen mänsklig Collin, utan en hund.

Berner Sennen för att vara exakt. Lillkillen Linus kommer hem imorgon efter att ha varit på parning. Får väl se hur det gick, hoppas på valpar iallafall :D



Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards