Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Maria - 23 mars 2009 21:25

Fy helvete va gött ! Måndags-matchen upprepades även idag , 6-0 mot Skellefteå ! :D

Och Jonas var helt fantastisk i mål ( som vanligt ).

Man får väl lov till att säga grattis till hans prestationer som gjort honom historisk :)

Läs mer om denna fantastiska målvakt här :

http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1508800/nu-har-monstret-blivit-historisk


Nu är det den fjärde semifinalen hemma på Onsdag, och om jag får gissa så.. Färjestad vinner. Det är lite synd om Skellefteå , det känns som om det är en väldigt stor skillnad mellan lagen just nu. Men Färjestad har jobbat hårt och haft lite trubbel under hösten.

Kvällens match slutade ju bra på poängtavlan, värre var det i spelarbåset.

Thomas "Totto" Rhodin är fortfarande inte spelklar efter hjärnskakningen, Dick Axelsson utgick efter att ha fått en puck olyckligt på pekfingern. Den kan till och med vara bruten, och då är det nog kört för Dick. Även Arto Laatikainen utgick, men det vet jag inget mer om. Han hade för ont för att spela i varje fall.. Synd om grabbarna men helt otroligt bra jobbat även ikväll :)


Målskyttarna ikväll :


- Ari Vallin

- Martin Sevc

- Peter Nordström

- Per Åslund

- Per Åslund

- Emil Kåberg


Färjestad, vargarna från Värmland, Färjestad <3

Av Maria - 23 mars 2009 17:26

Vilket jävla väder vi har !

Okej , nu låter jag som en gammal kärring som inte har nåt annat för sig än att klaga, men det är sant.

I Karlstad började det snöa när jag åkte hem..

När jag kom till Munkfors började det regna, när jag närmade mig hemmet haglade det, sen regnade det och nu snöar det.

Allt inom loppet av några få timmar ! Helt bedrövligt..


Why mother earth, why ?

Fast det är väl inte så konstigt att det är som det är -.-

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards