Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Maria - 25 januari 2009 21:13

Jag har tänkt många gånger på vad mina framtida barn ska heta. Ett problem bara.. Jag klarar inte av barn och är inte säker på om jag vill utstå all smärta.. Tänk bara.

- I början spyr du varje morgon nästan , sen kommer du bli fet och ful , få bristningar och ont. Sen ska den där jävla ungen ut . Ajfan säger jag bara. Och tacken får man genom en skrikande , dreglande och störande liten knodd. För att sen bli en rebellisk tonåring som bara älskar att göra mamma arg och stör sig på precis allt.


Värt besväret ? Nope.

Men ändå finns de där fina namnen.

Robin , Richard , Oliver , Andreas , Antonio , Tindra , Joséphine , Marius med flera. Jag kommer dö , och överge alla mina 500 barn. Vacker framtid.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 25 januari 2009 21:08

Fy vad sur jag blir !

Hade tänkt mig att knäppa på mig längdskidorna idag och åka några varv nere på åkern , haha , åå vad fjollig jag känner mig när jag skriver åkern.

Här heter det "jaal" , säg vad ni vill om det :D

Men det gick ju inte, bara blask ute. Snön är så mjuk och blöt så att om man ska åka några skidor över huvudtaget så lär väl det bli vattenskidor !

Hoppas bara att det fryser till så att det blir en lagom hård skare att åka på. För just nu , känns det för en gångs skull som att jag vill träna.


Peace & Love  <3 / M.

Av Maria - 25 januari 2009 21:05

Ush , samma sak varje söndag.

Sitter och gruvar mig inför måndagen , sen på måndagen gruvar jag mig inför tisdagen o.s.v

Roligt liv..  Nej.

Hoppas bara att Carina ringer och beställer biljetter till Springsteen imorgon ! Annars ska jag skjuta ner henne med en golfboll -.-

Tror jag håller på att få en tand längst bak i grejset också , har skitont. Får väl skaffa mig en sån där gummiring som bebisar har att tugga på. Annars går väl marabou lika bra också ;)


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 25 januari 2009 20:48

Helvete alltså.. Nu har jag förstört för mig själv igen. Fick världens bästa kontakt med en helt underbar kille , nu är allt förstört.

Varför ska jag vara så jävla blyg så att jag inte ens vill prata i telefon.. Varför just jag !? Fan , jag mår skit. Jag hatar mig själv. Mår illa av att se mig själv i spegeln och har fanemej komplex för hela mig.


Och det är inte det enda. Jag mår inte dåligt bara psykiskt utan också fysiskt. När jag anstränger mig känns det som om bröstkorgen ska sprängas när som helst, det går tungt att andas och benen viker sig så att jag rasar ihop. Jag är yr när jag ställer mig upp och jag sover inte lika bra som förut.


Vad är det som händer med mig ? Just nu , vill jag bara försvinna.



Peace & Love <3 / M , och hoppas att du mår bra iaf :)

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards