Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Maria - 27 januari 2009 20:34

Jo , jag har en sak att säga.

Gaza behöver hjälp. Ni sitter där, troligtvis med mobilen full i pengar. Jag är en av dom, och jag vill inte vara egoistisk. Så jag skänkte pengar med hjälp av SMS. Det behöver stackarna.


Gör såhär för att skänka 50 kronor som går till offren i Gaza.


Skicka AKUT GAZA till 72900 , nu !

Av Maria - 27 januari 2009 20:24

Ush. Dagen började inte så bra. Jag försov mig igen, klockan ringer 5 och jag slår av den och tänker " jag ligger kvar i 5 minuter till, bara 5 minuter " Sen vaknar jag fem över halv sex och skriker " vafan gör jag !? " till mig själv innan jag rusar upp och börjar göra mig iordning. Jag hann som tur var. Kanske inte behöver gå upp så tidigt egentligen.

Nu sitter jag här , alldeles utsliten, jättetrött och har sån jävla tandvärk.

Ska man verkligen få visdomständer på översta raden ?


Aja , jag beklagar. Har ingen ork att skriva nu. Hade så många idéer imorse i bilen , men nu är alla borta.


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards