Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Maria - 24 januari 2009 21:18

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN JANUARI ÄR SLUT!

OM DIG
1. Namn - Maria
2. Bor - 10 mil norr om Karlstad.. typ
3. Syskon - Inga :(
4. Ålder - 16 :D
5. Född - En regnig julafton 1992

6. Ögonfärg - Mörkgröna
7. Längd - 163 cm
8. Sko storlek - 39/40
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Stenbock
11. Hårfärg - Rött/brunt , vet inte riktigt !
12. Födelseort - Karlstad

DAGENS..
1. Låt - Bruce Springsteen - I'm going down
2. Saknad - Jag vet inte riktigt , rätt många egentligen.
3. Kläder - Svarta jeans , EM-jumper nr. 8 :D
4. Smink - Mascara , make it easy !

5. Underkläder - Trosor , och BH ?
6. Mat - Korv+bröd , kyckling med nån sås och ris , godis !
7. Köp - Hm.. inget faktiskt.
8. Göra sen - Se på film/sova
9. Godis - Marabou ;)
10. Pinsammaste - Hm , inget tror jag. Jo mina plöstliga talfel.

Skulle säga lampan blinkar , det blev blankan limpar !

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp -  Nej ush , svampäckel.
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Magen är nog faktiskt mest tränad tror jag..
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Ush nej !
4. Du ger mycket komplimanger till andra - Njae , är rätt dålig på det.

5. Är du nöjd med ditt förnamn - Nej , låter för religiöst (!)
6. Du tycker att du själv är smart - Ibland , men dom tillfällena är inte många.
7. Vad är det sämsta hos dig - Enligt mig , allt.
8. Vad är det bästa hos dig - Vet inte , kommer inte på något.
9. Har du bra självförtroende - Dagens skämt ? Så jävla dåligt självförtroende så det är inte sant..
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Hmm.. Många x)
 
11. Du tycker om att vara med killar - Är blyg inför killar , så känner mig oftast bara obekväm faktiskt.
12. Känner du dina grannar - Klart jag gör :)
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - Oj , röda kanske ?
14. Använder du BH varje dag - Ja , om jag inte går runt i pyjamas hela dagen förstås !
15. Svär du ofta - Jag försöker faktiskt sluta !

16. Gillar du skolan - Fyfaan säger jag bara..
17. Har du någon gång skolkat - Ja..
18. Spelar du något instrument - Spelade gitarr i unga dar ! Haha
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Dans , friidrott , slalom
20. Har du några tatueringar - Nej , inte än iaf.
21. Har du några piercningar - Öronen
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Vet inte, brukar inte räkna.
23. Tycker du om djur - Oja :) Eller , inte kräldjur. Fobi för sånt !

BRUKAR DU..
1. Sova - Ja , iaf på sena natten och halva dagen :)
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Nej , aldrig gjort.
4. Snusa - Nej , åt en gång när jag var liten. Både första och sista gången jag smakade på snus.
5. Dricka - Nej , har prövat. Men mår skit av det så nej..

6. Skada dig - Haha , jag är klumpfia nr. 1 !
7. Klä dig i svart - Du.. Jag är inte så jädra färgrann..
8. Hata folk - Nja , vet inte om jag kan räkna det som att hata men..
9. Lita på folk - Har faktiskt svårt för det..
10. Skada dig med flit - Nej

11. Drömma mardrömmar - Nej , inte sen ett tag tillbaka. ( Det här kommer jag få ångra att jag svarade nej på )
12. Gå i skolan - Om mamma tvingar dit mig..
13. Gå i kyrkan - Nej
14. Ljuga - Nån vit lögn då och då..
15. Vilja dö - Njae


NÄR..
1. Åt du senast - En halvtimme sen eller nåt
2. När läste du en bok senast - Igår :o
3. Köpte du något senast - Igår , smörgås , coca-cola och kladdkaka !
4. Svor du senast - Förut
5. Sjöng du senast - Idag
6. Klagade du senast - Oj , vet inte riktigt. Jo för 10 minuter sen..
7. Klantade du dig senast - Nyss

HAR DU..
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani -  Va ?
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Haha , ja men inte med mening !
5. Färgat håret - Ja , en gång blev det lila. Skitsnyggt.. Jävla ÖB-färg.

6. Några piercnings - Svarade jag inte på det förut ? 2 st iaf.
7. Några tatueringar - Men herregud.. kom på nya frågor !
8. Egen dator - Nej , den ligger på soptippen.
9. Gjort bort dig rejält - OM jag har !

ÄR DU..
1. Snäll - Hoppas jag väl att folk tycker :)
2. Snygg - Nej
3. Söt - Nej, inte enligt mig.
4. Lång - Inte så värst..
5. Kort - Skulle vilja vara längre
6. Klantig - Klart det..
7. Tönt - Kalla mig vad du vill
8. Tjock - Vettufan
9. Smal - Folk säger det , jag säger inte det.
10. Romantisk - Inte så värst








Av Maria - 24 januari 2009 21:03

Jag har tänkt lite.. Hur kan man komma på nåt att diska ?

Nejmen gud vad skriver jag ! Haha , tro mig , ingen bra idé att tänka på något annat än det man ska skriva om.

Nej men allvarligt.. Hur kan folk få ihop till över 20 blogginlägg över dagen ?

Och det mesta är bara skit egentligen..


" Amäh nu ska jag typ go till afferen o köpa mjölk ! Puss mina gulungar ! "


Ja.. stavningsfel är vanligt bland såna personer. Vet inte om man ska kalla domo despereta. Men dom borde ju inte ha något arbete om dom kan blogga så mycket , och tar då datorn till hjälp för att skriva av sig. Om allt från toalettpapprets kvalité till Arla's nya mjölkprodukt. Väldigt intressant att höra vad folk har för åsikter om sådant..


Vad blev det här för konstigt inlägg egentligen ? Kanske ska ta tillbaka det där med att kalla dom för desperata , kom just att tänka på mig själv.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 24 januari 2009 20:58

Konstigt.. Ibland har man så mycket att skriva om , ibland inget alls. Som idag , bara blask egentligen. Funderade lite förut , verkar min presentation för konstig.. ? Ni tycker väl inte att jag är knäpp ? För om ni nte tycker det.. så har ni fel faktiskt.

Har fått många kommentarer om hur konstig jag är. Fast bara från kompisar och lilla kusinen . Haha , komiskt egentligen. En åttaåring säger på fullt allvar.

- Vet du ? Du är rätt så konstig ..


Okej , hon hade rätt till det eftersom vi åkte upp med liften i slalombacken och jag körde nyhetsreportage. Men ändå så ville hon höra mer varenda gång vi åkte. Det är nog inte bara jag som är konstig !


 Nej nu ska jag sluta och lata mig vid datorn , och gå dom tre meterna till tv:n och lata mig där istället. C ya !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards