Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Maria - 18 januari 2009 16:28

Jaha , så  var man hemma igen..

Inte så många krascher i backen , bara en ganska rejäl så jag svängde ner för ett mindre stup och landade på hakan , haha , men det gick bra ändå :)

Har hänt ett antal roliga saker också. Som när morbror körde upp med bilen på trottoaren och märkte det inte förräns bilen lutade och vi andra skrek.. Har även försökt lära mig att åka längdskidor bättre. Men det slutade i en snödriva med ena skidan fast under en gran.. Skitbra. Plus att det var nästan bara uppför , så 3 km tog ungefär en timme (!) för mig , min morbrors sambo och kusinen. Yay ! Och stjärtlappsracet.. Ojoj. Första "tävlingen" hade vi på fredagskvällen i slalombacken , utanför en restaurang, de kollade liite konstig på oss genom fönstret. Carina ( morbrors sambo ) vann första dagen , hon åkte längst. Men andra dagen , på lördagskvällen hade vi vallat lapparna och då vann jag ! Haha , kul var det iaf :)  Ojoj , vad rörigt det här blev nu. Men orkar inte skriva så mycket så det får bli en liten kort sammanfattning , resten kommer nog lite då och då :)


Peace & Love / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards