Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Maria - 5 januari 2009 00:55

Ush va trött jag är på mig själv. Mår illa av att se mig i spegeln numera. Känner på något konstigt vis att det får räcka efter 16 år. Men så ska man väl inte säga.

Aja , nu har jag i flera dagar sagt att ikväll , då ska jag se på Mission Impossible 3. Men det blir ju aldrig av ! När man väl har satt sig vid datorn , blir man fast. Typiskt. Och jag är för nyfiken för att gå härifrån , för seg för att fatta att jag redan kollat expressen/aftonbladet 10 ggr och måste hålla på att växla mellan dom två. Gaah !

Men iaf , jag har flera stycken filmer liggandes i bokhyllan , osedda.

21 tror jag en heter , sen har vi som redan nämnd MI3 och även Bourne Ultimatum. Som jag inte kan se förräns jag köpt Bourne Supermacy , för det är väl så gången går va ? Identity , Ultimatum , Supermacy ?

Annars har jag väntat i onödan på få tummen ur arlset och köpa 3:an.


Men det är ju bara några av många filmer, så har du nåt bra filmtips ?

Var längesen jag såg film nu :) Eller okej , typ 2 timmar sen , men that doesn't matter ! Tipstipstipstips ?


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 5 januari 2009 00:20

Jag sitter här och funderar lite.. Finns det spöken egentligen ? Jag vet inte vad jag ska tro. Det händer väldigt ofta konstiga saker här hemma. Som häromdagen , jag var ensam hemma och såg för en gångs skull hur skrotigt köket var , så jag tog mig tid att städa. Hundarna låg ute i hallen och sov och köksdörren stod på glänt - då den bara flyger upp ! Hundarna tittar upp lite snabbt och lägger sig ner igen. Tänkte att det kan ju ha varit hunden som råkat putta till dörren så att den gått upp. Men det konstigaste var att den tvärstannade precis som om någon höll i den. Shohoo , blir fan rädd när jag skriver det här. Måste tända en lampa ! Sådär.. Sen lossnade en klädnypa från tvättställningen och flög iväg förra veckan. En låda öppnades och stängdes av sig själv. Men det mest skrämmande var för typ 2 år sen. Jag hade just bytt rum och tyckte att det nya var mycket bättre. Ända tills jag hörde fotsteg. Precis som om någon kom barfota och gick närmare och närmare sängen. Jag blev alldeles kallsvettig. Min lilla hund Linus låg i fotänden och snarkade. Jag fick en så konstig känsla , av att denne person skulle sätta sig just där Linus låg. Tro det eller ej , jag höll på att svimma. Linus börjar morra och flyttar på sig !! Tillslut fick jag panik och ropade efter mamma , hon tyckte bara att jag var fjantig och att det naturligtvis inte fanns någon där.. Så ja , vad tror ni ? Finns spöken eller inte ? Kan ju även nämna att det har hörts steg på ovanvåningen sen jag blev född. Mamma trodde att det var jag som hade krupit ur spjälsängen men när hon gick upp låg jag och sov. Detta har upprepats många gånger om.


Vill gärna att ni kommenterar , för detta är verkligen skrämmande tankar.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 5 januari 2009 00:10

I min värld är det fortfarande söndag , men det är ju egentligen måndag.

Yay ! :D Innebär att man ska till Frida på kvällen och titta film antagligen , med inköpta chips , dip å dricka ! Mums ! Men jag kom på förut att jag måste vara hemma innan 01,30 iaf , för då börjar ju J-VM finalen , Kanada-Sverige. Förlåt , jag vet att jag skrev 00,30 igår , men jag var inte riktigt vaken då :)

Hoppas det går bra för dom iaf ! Skulle vara så roligt att få se juniorkronorna ta guld :) Det förtjänar dom verkligen :) Så LYCKA TILL !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards