Alla inlägg den 10 januari 2009

?

Av Maria - 10 januari 2009 17:31
http://www.youtube.com/watch?v=gZSLIq6YiRY

Jag sitter och funderar lite.. Är det möjligt att tycka om någon som man aldrig träffat ? Det känns väldigt konstigt , men vet inte riktigt vad jag tycker.. Känner mig väldigt förvirrad just nu :/


Nej bättre var det när man var liten och dansade med kompisarna till Dr.Bombay och Aqua , man kunde vara hur töntig man ville - ingen brydde sig. Problem hade man inte heller. Skit att man måste bli stor..


Man blev "kär" i varenda kille man såg i lågstadiet, de flesta hade s.k pojkvänner som varade efter att de fått sin första puss och sen utvecklat någon form av bacillskräck för varandra. Konstiga små barn. Men ändå så mycket normalare än de flesta äldre..


Peace & Love <3 / M



Av Maria - 10 januari 2009 17:25

Hur kan man vara så jävla trött ? Jag kom hem från skolan imorgon , sa till mamma att jag skulle vila en liten stund, och somnar vid 4 på eftermiddagen.. Sen när jag vaknar och tittar på klockan får jag en mindre chock , den är nämligen 10 ! Herregud , och jag som skulle börja packa. Ja så det fick jag sysselsätta mig med långt inpå natten istället.


Och imorgon bär det av till Vemdalen med morbrors familj :D Gött äre !

Har inte åkt skidor sen förra året , så det ska bli kul :) Höll även på att ta med fel pjäxor , jag prövade dom svarta häromdagen , jag sa till mamma att dom här känns små men hon sa att det var omöjligt eftersom vi köpte nya förra året. Sen så letade jag rätt på pjäxbagen , där dom rätta pjäxorna låg. Fast först trodde jag att det var pappas , men han lyckade övertyga mig att det var mina och efter att jag prövat så fick jag lov att hålla med.

Så går det när man är envis.


Men nu ska jag snart se på hockey iaf :)

Inte live , synd det , men ändå , det går väl bra på tv:n också..

FBK - HV71 18;15 Canal + Sport 1 :)


Tjingalong !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards