Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Maria - 25 februari 2009 22:41

Nervös ! Ska på hockey imorgon och är fan nervös för hur det ska gå. Det vores å typiskt om Färjestad förlorar bara för att jag äntligen fått biljetter :/

Förresten så stod det att bloggarna kommer att vara avstängda under natten p.g.a underhåll. Ska dom göra om här ? Det behövs enligt mig. Det är en väldigt trist bloggsida som behöver piffas upp.. Fast som sagt, jag vet inte vad dom ska göra.

Nu väntar jag på något som jag glömt vad det var. Det kan ha varit ett tv-program , det kan ha varit hockeyn imorgon. Jag vet inte.


Men en sak vet jag. Och det är att jag längtar tills hockeyn imorgon, jag hoppas bara att ingen full och äcklig gubbe sitter och tafsar och tjatar som det har hänt ett par gånger. Jag vill se på hockey ! Dom jävlarna förstör fan allt. Om dom ska dricka så är det ingen bra idé att göra det på ett sånt ställe där de flesta människorna befinner sig just för intresset av sporten och gemenskapet. Och för att ha trevligt. Så om ni nu tvunget ska dricka mer än ni borde , stick ! -.-


Lycka till imorgon FBK, och gör mig inte besviken ! <3

 http://www.youtube.com/watch?v=b-_6zgCSvzE

Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards