Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Maria - 8 februari 2009 21:37

Såg ni på melodifestivalen ? Det gjorde jag , och enligt mig : FIASKO!

Vafan, det var typ bara en låt som var bra. Alcazar, Marie Serneholt och den där Nina var sådär.. Men det är inte artisterna jag tyckte var dåliga. Okej, jo en del. Den där jävla ugglan till exempel.. " snäääälla snäääälla " jävla tjat..

Men det jag satt och störde mig mest på var pauserna. Petra Mede gjorde en sådär bra programledarinsats. Men jag saknar 2008.


Jag saknar Björn när han dansar till What is love i Göteborg.

Jag saknar Kristian som är lite speciell.


Nej istället fick vi en hösäck, som sjöng en "populär" låt från the 60's. GE ER SVT !

Och vafan är det för röstsystem ni kommit på ? fattade ingenting..


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 8 februari 2009 21:34

Hej på er .

Jag har bara en fråga först , hur många av er besöker min blogg rätt så ofta ? har jag några återkommande besökare ? :) Kul att veta bara..

Okej , men nu sitter jag här en stund under tiden av reklampausen på Trollkarlens hemligheter.

Har alltid varit lite fascinerad av magik, men nu börjar jag lära mig och kan nästan gissa hur tricken går till. Det kommer ju förstöra allt men ändå !


Peace & Love <3 / M.

-v-

Av Maria - 8 februari 2009 02:32

Saknar dig..

Fast ändå inte.

Men kom tillbaka till mitt liv igen, snälla.


Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards