Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Maria - 10 februari 2009 19:04

Latlatlatlatlat.

Varför ska man vara så förbannat lat ?

Jag har så otroligt dålig kondition..

Skulle skata med längdskidorna uppför backen här förut.. Ja ! Gick typ 35 meter innan det kändes som om mina lungor skulle sprängas.

Majs också !


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 10 februari 2009 18:57

Haha , jag kom just att tänka på hur otroligt "kär" man var när man var liten.. Iallafall jag. Och det spelade ingen roll om dom var lika gamla eller 25 år.. Läste min gamla dagbok häromdagen, jävla desperat unge ! xD

Hade ritat en massa hjärtan runt Jonas, tackat hans mamma för att hon fanns och det vettu fan. Och jag som trodde jag hade haft en rätt så normal uppväxt. Där sprack det.


Peace & Love <3 / M.

Av Maria - 10 februari 2009 18:47

Gaah så beronde jag är av pengar ! Helt otroligt.. Dom är ju redan slut ! -.-

Nog för att Frida fick 400 av mig, som jag varit skyldig henne ett bra tag. Och sen handlade jag och Rozanna fullt av mat och godis, som jag fick betala för eftersom hon glömt sin plånbok. Men nästa vecka får jag tillbaka lite money, och då ska jag smita in på Åhléns och köpa Born in the USA. Vilket jag skulle ha gjort igår, men ja.. Fanns som sagt inga pengar kvar sen en förvånansvärt dyr måltid på McD. 67 kr ! Herregud, det har jag ju inte råd med. Snål som jag är. Vad ska jag köpa kläder för nu då ?? Hoppas att blinka-med-rådjursögon-metoden funkar på mamma. Annars får jag väl leta rätt på nåt gammalt.. Ush. Så jag klagar ! Jag har ju faktiskt kläder som jag knappt använt !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards