Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Maria - 16 februari 2009 21:27

Yay ! Färjestad slog Linköping på hemmaplan med 6-3 , bra jobbat ! Färjestad i mitt <3 för alltid. Det är bara så.


Av Maria - 16 februari 2009 19:42

Idag är det rallytema som gäller.

Av Maria - 16 februari 2009 17:28

Jag fryser ihjäl snart ! Ingen har varit hemma och tänt i pannan idag, för er storstadsbor så ska jag förklara lite snabbt. Vi på landet måste elda själva i en vedpanna som sen leder varmvatten in i huset. Sådär, nu fattar alla.

Just ätit två ballerina, det får räcka ett tag. Ska snart åka till mormor så.


Skippade häxlektionen idag och åkte till Bergvik istället. Och IKEA.

Sen mötte jag och Veronica, Jimmy och Renée på busstationen, så vi åkte alla fyra med samma buss hem idag. Det var ett tag sen, ett bra jävla tag sen. Men det var trevligt, Veronica sov, Jimmie pratade på om sitt, Renée och jag lyssnade. Roligt liv man haar!


Redovisning på svenskan idag för övrigt. Gick sådär, även fast vi satt i smågrupper så antar jag att jag såg ut som en tomat i ansiktet. Det kändes så iaf. Jag skulle ha berättat om Australien, men hittade inte nog med fakta för det så jag valde ett mycket roligare ämne ; Bruce Springsteen ! :D


Men nu ska jag dricka lite juice.

Tjarå !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards