Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria - 14 februari 2009 23:23

Wohoo ! Skitbra spelat ikväll, 8-1 mot Frölunda HC.

Färjestad är så bäst ! :D


Och Wallin, tänk med det stora hjärtat. Lämna oss inte.

Av Maria - 14 februari 2009 23:08

Har eldat upp soffan idag :D Mamma och pappa åkte iväg och handlade, så jag och Frida skyndade oss att slänga ut den redan isärskruvade soffan, hälla på lite etanol och tända på. Fint blev det :) Nu sitter vi i två bruna fåtöljer med stålarmstöd och hjul under. Roligt att åka runt i, men eftersom vi är två i familjen så får jag sitta på golvet -.-

Just nu håller jag på att somnar, kollade på FBK-FHC förut, Färjestad skrällvann ;D Det firades ( enligt mig så firade vi ) med inbakad fläskfilé, potatisgratäng och tsatsiki :D Har inte ätit det på år och dag känns det som.. Så det var jättegott.

Och nu är jag jättetörstig, så jag ska hälla upp ett glas kall cocacola och vänta in Mia & Klara :) Sen blir det nog sängen faktiskt.

Måste ju göra läxorna imorgon, har svenska tills på måndag så.. Ush.


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards