Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Maria - 22 februari 2009 23:32

En av mina favoriter med Springsteen. <3 

http://www.youtube.com/watch?v=-MDJVa1Yg0g&feature=related


Så var biljetterna till Färjestads sista ordinarie hemmamatch mot HV71 beställda :) Gött !

Sitter just nu och väntar på att direktsändningen från Oscarsgalan ska börja, kändistokig som jag är tycker jag att det är rätt roligt att se uppklädda skådespelare/-erskor och andra celebert besök äntra den världskända röda mattan.

Innan klockan slår 23,55 så ska jag hinna tvätta håret också. Ska klippa mig imorgon :) Får väl se hur det blir . Och jag sitter även och kollar på en massa klip på youtube med Springsteens konserter. Det är nästan så att jag börjar gråta när jag ser konserterna från Ullevi förra året. Så himla fantastiskt var det. Att se det på ett klipp är ingen jättehöjdare. Men att vara där i verkligheten däremot. Vill tillbaka vill tillbaka vill tillbaka !


Peace  & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards