Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Maria - 6 februari 2009 17:06

Just nu sitter jag här och väntar på min taco , sen tar jag med mig lill-hunden Evita och åker till Frida. Blir väl säkert film, och jag ska äntligen få mina jul/födelsedagsklappar , och Frida ska äntligen få sina pengar :p Jag har varit skyldig henne 378 :- ett bra tag nu för hockeybiljetter, hyllor och gudvetvad.. Men nu får hon 400 istället eftersom jag är så seg :)


Förresten har Elin gett min msn till J eftersom jag troligtvis lagt in fel adress till honom.. Får väl se hur det här går. Det värsta är ju att Elin gett honom falska förhoppningar genom att säga att jag var söt.. Det är jag verkligen inte.

Ush , stackare.


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards