Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Maria - 5 mars 2008 00:59

Jag har liksom fått ett problem. Jag tycker lite pinigt nog om en kille som är ett år yngre än mig, är det fel ? Det känns lite dumt, speciellt eftersom han är från Holland och då går i ännu lägre klasser för att få in svenskan lättare. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Det finns nog säkert många par som tjejen är äldre än killen, mamma och pappa är ett av dom. Men det känns så jättedumt eftersom han går i sexan x) Och jag går i 9:an, men han är ju trots bara 1 år yngre! Men det är de där klasserna som är problemet.. Är det någon som har varit i någon liknande situation eller som har något tips om vad jag ska göra ? Tack i så fall.


Peace & Love <3 /M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards