Alla inlägg den 1 december 2009

Av Maria - 1 december 2009 13:59

Nu har jag glömt att skriva igen ! Typiskt.

Men det har inte hänt så mycket, ingen hockeymatch, inget gitarrspelande och ingen hund.

Än så länge.


Sony Ericsson AINO är beställd och påväg :)

Har varit hemma idag, det var bad i skolan och jag klarar inte av att anstränga mig i badhus då jag inte får någon luft.


Nu sitter jag och lyssnar på gamla rocklåtar, som vanligt och funderar på att nörda mig med SIMS 3. Men det orkar jag nog inte.

Blir väl Fresh Prince in Bel Air snart istället ! :D


http://www.youtube.com/watch?v=JzmfpfIq0-4

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards