Alla inlägg den 6 december 2009

Av Maria - 6 december 2009 22:10

Julhandlade i Karlstad igår, alltid lika skrattframkallande att se alla gubbarna sitta och vänta på bänkarna utanför affärerna !

Fick mig lite kläder och hämtade även ut ståplats biljetterna till JJ-Night den 26:e December.

Något mer som jag fick med mig hem var en fruktansvärd huvudvärk ! Det kan bero på alla kärringar (ja, det är de jag skyller på) som tjattrade om allting hela, hela tiden. Och all denna folkmassa som spred ut sig över hela Bergvik gjorde inte saken bättre.


Sen bar det av till Säffle, där vi kollade på den ungefär 4 veckor gamla valparna :)

Jättesöta var dom ! Så nån gång runt nyår får man sig en liten plutt :)

Blev faktiskt chockad av hur små de verkligen var, jag minns liksom inte hur Linus såg ut när vi hälsade på honom för första gången. Det var ju nu snart 7 år sen.


Men den valpen jag har bestämt mig för, är den som är mest lik min gullegris, Linus då.

Får väl se om jag tycker att han är lika gullig när han biter mig sen.. Haha.

  

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards