Alla inlägg den 24 december 2009

Av Maria - 24 december 2009 21:10

Mycket har hänt sen jag bloggade sist...
Erik vann Idol, Brittany Murphy har avlidit och en massa annat.

Nu är det jul iallafall, för några år sen, faktiskt rätt så många för att vara helt ärlig, så hade jag skuttat runt och kollat på min sprillans nya docka. Idag då ? Kollade naturligtvis på Kalle Anka och hans vänner klockan 15.00 Det är obligatoriskt.
Nu då ? Sitter vid datorn med tankar som snurrar runt i huvudet, vart ska jag lägga alla dessa skidstrumpor jag fått ? Jag klagar inte.. Men det är bara det att jag kan inte växa upp. När jag får något nyttigt och som jag egentligen har användning av, blir jag på sätt och vis besviken. Tänk på Wii-konsolen, om jag hade fått en sån hade jag antagligen stått och spelat nu. Men jag fick ingen. Jag börjar bli stor nu, och jag måste lära mig att jag kan inte få en massa "roliga saker" bara för att.

Men jag är inte depp på något vis heller, jag har ju trots allt fått 2 födelsedagspresenter/julklappar i förskott, i början av december fick jag en ny mobil, och häromdagen fick jag nya slalomskidor.


Men jag har än så länge bara fått mormors och mamma+pappas klapppar, morbrors familj ska vi fira med imorgon.

Hoppas att ni alla har haft en bra julafton.


GOD FORTSATT JUL !

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards