Alla inlägg den 23 november 2009

Av Maria - 23 november 2009 19:45

Frida var här igårkväll, vi fastnade med att lägga såna där knepiga plastpussel inom en ram. Klarade av flera olika kombinationer ! Gjorde 5-minuterskola och kollade på Parlamentet.

Sen åkte hon hem, och jag fick se min efterlängtade Mark Wahlberg film Shooter, som förövrigt får 5/5.


Fick äntligen hem en annan Mark Wahlberg film idag, The Departed. Så den ska man väl se :)


Nu sitter jag och mår dåligt, som jag har gjort hela dagen. Väntar på pannkaka, om jag nu orkar äta nåt. Ska se Ullared, och sen Gladiator med Russell Crowe. Kolla den ni också, den är riktigt bra. Börjar 21.00 på Kanal9.


Imorgon ska jag försöka ta mig till skitskolan, och låtsas ha idrott. Sen handla lite halvt, och åka hem igen. Såå roligt..



Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards