Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria - 5 november 2009 19:00

Har tränat sönder mig, gjorde för många armhävningar häromkvällen så nu har jag tydligen sträckt mig och har emellanåt svårt att andas.. Inte så kul.

Denna dagen har inte varit så kul över huvudtaget, hade en lektion. Sen satt vi och väntade på att läraren till den andra lektionen skulle komma. Men eftersom elever bara behöver vänta i en kvart innan man får gå, så gick vi.

Kan låta gött, men inte när man missar sin buss med 10 minuter och får vänta i 2 h på den andra !

Som tur var så stannade Helen och höll mig sällskap.


Sen väl på bussen, fick vi stå i kö i ungefär en halvtimme för att det hade hänt någon olycka en bit bort.

Och nu har jag nåt skolarbete som ska vara klart imorgon, som jag också inte ens fattar något av.

Skit !


Men får väl avsluta med att säga att första snön är här iallafall ! :D


Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards