Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 16:17

Hade filmkväll hos Frida igår, och hon fick bestämma film.

Jäklar vilken dålig idé ! Hon valde såklart den läskigaste filmen hon kunde hitta, jag kanske måste erkänna att The Grudge var snäppet värre, men Martyrs var en psyk-film verkligen.

Kollade lite halvt, då och då med knäna framför ansiktet.

Ska väl snart åka och lämna tillbaka den igen.


Ser förövrigt ute nu hur mörkt det är, och att jag har glömt att ställa om klockan på mitt rum och på mobilen. Får väl se om jag kommer ihåg det eller om det blir som förra året då jag blev väldigt förvånad att det tog en timme att gå från köket, uppför trappan och till mitt rum...

Av Maria - 25 oktober 2009 16:10

WRC VM är slut och vinnaren är korad.

Och jag är inte ett dugg förvånad över resultatet.

Grattis Loeb. Tyvärr.. Tyckte verkligen att Mikko kunde få ha vunnit, men icke.

Men det är väl rättvist, han är en jävligt (ursäkta språket) bra förare, och har en lika bra co-driver i stolen bredvid.


Sebastién Loeb & Daniel Elena.

 

  

CONGRATULATIONS ! & Mikko, du är minst lika bra.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards