Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 23:56

Först skulle Hento till FBK. Nu ska han inte. Jag skiter i vilket. Jag vill det omöjliga just nu, få tillbaka Jonas ! Och Rickard.. Jörgen och Peter.. Totto och resten som försvunnit :(


  

Förra året vann vi SM-guld, hade ett så jäkla bra sammansatt lag. Kanske inte på hösten, men efter nyår så visade FBK verkligen vad de kunde.

Men det är nästan så att under 2 år, har i stort sett hela Färjestad blivit utbytt. Emil Kåberg & Jesper Mattsson är väl dom som varit kvar längst.

Jag säger inte att årets lag inte är bra. Men de är inte 08/09 SM-guld kvalité. Faktiskt. Känns lagom roligt att erkänna det, men det är väl så det är. Frölunda verkar rätt vassa istället.

Men vi får väl se, det har ju inte gått många matcher.. och vi vann idag. Bra det ! Sterner gjorde mål också ! Jävligt bra gjort, speciellt eftersom han bara är en "vikarie". Han spelar alltså inte i FBK vanligtvis.


Men jag tror att det är dags för den unga generationen av hockeyspelare att ta över. Kolla bara på Mackan, NHL om några år ? Yes ma'am. Det är vad jag tror iallafall.



Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards