Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Maria - 11 oktober 2009 21:36

Yes. Så var den här helgen över då.

Så vad har jag gjort ? Inte ett skit som vanligt ! Ooh, vad jag älskar detta.

Jag började helgen med att bli ovän med föräldrarna, som är alltmer vanligt nu.

Sen kollade jag igenom gamla skolkataloger, hade nostalgitripp på mitt gamla rum och chattade med både amerikanska släktingar och hockeyspelare.

Idag var jag i Torsby med Frida. Vi skulle lämna av Johan där, kom hem. Tittade på halva parlamentet. Tyckte faktiskt inte att det var så väldans bra ikväll faktiskt, nu väntar jag på att Ett päron till farsa ska börja, sen måste jag leta rätt på katten också.


Attans. Kom just på att jag har lite skoljobb att göra också. Så typiiiiskt !

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards