Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 1 april 2009 17:33

Det fruktade utvecklingssamtalet gick bättre än förväntat..

Jag hade bara två IG-varningar , frånvaron var lite hög kanske. Skit samma..

Och idrotten hade jag bara 1/4 närvaro på..

So what ? :D

Jag överlevde ju skiten..

Av Maria - 1 april 2009 17:29

Jag har faktiskt lyckats att hålla mig ifrån alla lurendrejerier idag :D

Och jag har inte kommit på några själv..

Sista gången jag gjorde ett aprilskämt blev inte mamma och pappa så glada eftersom jag då hade dragit över plastfolie lite diskret över deras kaffemuggar..

Kunde ha blivit lite brännskador där.

Så i år har jag bestämt mig för att vara snäll :) Än så länge.. dagen är ju inte slut än ;)

Av Maria - 1 april 2009 17:24

Appropå melodifestivalen..

Jag fick rysningar när Sarah Dawn Finer sjöng sin fina låt , men när Caroline Af Ugglas kom fram i tv-rutan och jag fortfarande skakade , förstod jag att jag egentligen bara frös.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards