Alla inlägg den 12 april 2009

Av Maria - 12 april 2009 22:44

Gissa om jag blev glad igår när jag äntligen kunde ladda in bilderna från Färjestad firandet på torsdagen.

Jag som trodde det var kört.

Men nej då :D


Vaknade vid halvtolv idag och började genast med Marius Holtet's äppelkaka ( som förövrigt var jättegod ! ).

Sen gjorde jag mig iordning och vi åkte till mormor.

Evita blev jätteglad när hon fick syn på Amalia , som är mina kusiners hund.

Bonzoo , gammelgubben blev rätt trött på dom små damerna rätt snabbt och drog sig undan.


Sen blev det lite grinigt ett tag och jag hade bara lust att släppa allt jag hade i händerna och gå hem. Visserligen är det ungefär 1 mil, men just då kändes det som om det inte spelade nån roll.

Efter en massa mat, efterrätt och äppelkaka åkte vi hem.

Sen dess har jag plingat lite på gitarren. Det fick bli Scorpions-Wind of Change ikväll, som jag nu tycker är rätt så lätt faktiskt.

 L-A och Liz kom hit förut , utan F. Så det blev ännu mera tråkigt.

Måste ringa henne nån dag och fråga om vi inte kan ta en tripp ner till Karlstad. Börjar faktiskt sakna stora staden nu.

Av Maria - 12 april 2009 22:41

Sitter här och funderar på om mamma och pappas kompisar har lämnat huset.. Det är liksom tyst.

Men jag har suttit och läst olika bloggar intensivt samtidigt som jag pratade med Roz. Så jag blir helt disträ och hör inget av det som pågår runt om mig.


Jo , nu hör jag mamma. Pratar hon med sig själv kanske ?

Helt ointressant och jag orkar inte ta reda på mer om det.


Nu funderar jag på vad jag ska ta mig till med..

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards