Alla inlägg den 15 april 2008

Av Maria - 15 april 2008 18:56

Vilken konstig dag ! Det började med att jag skulle till tandläkaren , och rädd som jag är och ont som det gjorde var jag lika stel som en pinne.

När tandsköterskan säger : Sådär ja , nu var vi klara , nu får du sätta dig upp å ta dig vatten , tryck bara på den gröna knappen.


Klyftig som jag är sätter jag mig upp , och jag vet ju egentligen att det är den knappen som sitter nästan vid armstödet man egentligen ska trycka på, men tror ni jag gjorde det eller !? Nej då.. Jag reste mig lite för långt fram i stolen och fick syn på en GRÖN knapp , så jag tryckte väl.. Det började skvala men det kom inget vatten i muggen , så jag fortsatte. När jag vände rmig om efter ett par sekunder får jag syn på den där slangen dom har och sköljer med, den står liksom och sprutar vatten ! Fan tänkte jag och släppte snabbt. Tryckte sedan på rätt knapp , och tandsköterskan frågade lite konstigt, " men gud , vad blev det med den där ? " Det enda jag kväkte fram mitt i en mindre skrattattack var " ja , jag vet intee " Sen skyndade jag mig därifrån.

Efter skolan kollade jag och Elin på en massa filmklipp från förra läsåret , haha ! Killarna såg ut som tjejer med halvlångt hår !


Aja , sen följde jag med henne ner till hårsalongen där hon klippte sig och vi blev uppthämtad av hennes mamma . Vi åkte till granngården och skulle köpa foderpotatis. Det var en avdelning för sig själv med ett hål i väggen och en korg på insidan där man kunde stoppa in pengarna. Jag och Elin stod och skojade lite , " Ta tillbaka 150 kr ! Det är ju ingen som vet det ! " Sa jag till henne på skämt och stoppade in fingrarna , men gubben på insidan som sedan öppnade dörren och undrade om vi var rädda att nån skulle ta pengarna tyckte nog visst inte om vårt lilla skämt. Skamset fick man gå därifrån med skrattet i halsen. Herregud , det är så svårt att förklara en rolig händelse , men ni skulle ha varit med !


Peace & Love <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards