Alla inlägg den 14 april 2008

Av Maria - 14 april 2008 18:17

Den 5 april , för tre år sen dog en elev på min skola , det var en tuff tid, och jag har ingen lust att bli påmind om den. Ändå så blev jag det , tre år sen och på samma dag försvinner 10-åriga Engla i en liten by i Dalarna. Bara ca. 200 personer bor i samhället och hon lyckas träffa på den värsta man kan möta. Jag förstår inte hur man kan göra något sånt här, det är fruktansvärt. Jag skänker stöd till Englas familj och vänner och hoppas att de så småningom kan släppa detta , vilket inte kommer bli lätt. Hoppas att något sånt här aldrig händer igen, ingen ska behöva lida för att leva.


-v-MAY ENGLA REST IN PEACE -v-

En låt tillägnad Engla

http://youtube.com/watch?v=hs8B6pQOrCo

GLÖM INTE ATT TÄNDA ETT LJUS FÖR STACKARS ENGLA KL. 21:00 IKVÄLL ! 

PEACE AND LOVE <3 / M.

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards