Alla inlägg under januari 2008

Av Maria - 5 januari 2008 02:25

Hoj.

Dagen har varit bra i sig. Hittade en ny skid-dress, beställt vantar har jag också. Prövade slalom-pjäxorna förut, fötterna har ju växt ännu mer ! Det kommer sluta med att jag har strl. 47 :[ Skidorna vet jag inte riktigt om dom "passar", men jag tror dom är för korta. Får väl köpa nytt igen då kanske.. Sen är det bara att hoppas på att man får ledigt från skolan då :] Som ni märker så ska jag alltså på skidåkning, till Sälen i år igen :] Alltid lika kul !


Har också sett Ankis nya hund ( på bild ) =D Jättesöt verkligen ! Blir så sugen på att skaffa mig en hund till :] Dessa varelser kan man nog aldrig få nog av :]

Hittade för övrigt biljetter till Springsteen-konserten i Ullevi. Men jag tror inte jag vill betala dubbelt pris för en biljett, så.. Jag får nöja mig med att lyssna på vanlig väg.


På tal om musik så spelas Nightwish igen. Det var ett tag sen nu.

Rock och opera ? Går det verkligen ihop ? Det låter ju jättekonstigt.. Men det är ju så de låter faktiskt. Ibland. Hm.. Jaja, iaf så tänkte vi samla ihop "gänget" nu till helgen för att ses när vi INTE är i skolan, det var väldigt länge sen alla var på samma ställe. Ena gången kan alla förutom Elin, andra gången kan alla förutom jag o.s.v Det var nog i våras senast som vi var samlade på samma ställe. Men får väl hoppas att alla kan komma den här gången då :]


Nu ska jag nog gå och lägga mig, fast jag är ju egentligen inte trött men måste försöka vända rätt dygnet igen..


Å så var första och det mest ointressanta blogg-inlägget avklarat ; WOHOW


Piece & Love / M.

http://youtube.com/watch?v=k9xCCjL1RZE&feature=related
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards