Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Maria - 6 mars 2010 22:18

Melodiförstörelsevalen, secken jädra skit.


Jessica Andersson och Pernilla Flingflonk Wahlberg, kan det bli värre?

Talang, visst. Bra låt, helvete heller.


Neo och Crucified Barbara skulle enligt mig ha gått vidare. Men men..

Av Maria - 6 mars 2010 11:59

Jag är fan allergisk mot frisk luft. Var uppe i Branäs och åkte för fulla drag i onsdags, nu sitter jag här och drar i mig bricanyl och acetylcystein (eller hur man nu stavar) för att orka andas ordentligt, men det funkar inte värst bra märker jag.


Såg på Smala Sussie för första gången i mitt liv inatt, jag som alltid är så negativ till svenska filmer. Men tänka sig, den var ju rent av bra. Kanske för att den var på värmländska ;) det blir ju alltid lite roligare då. Å Pölsa haha, gú va go han va !

Skulle ha haft föreläsning med honom, men bussjäveln stannade på vägen dit så det blev inget. Så jävla typiskt, den kunde väl ha stannat på tisdagen istället -.-


Ikväll blir det väl att titta på melodifestivalen, som för övrigt är ett av de svåraste orden att skriva på tangentbord enligt mig. Go Crucified Barbara, Neo och nån mer kanske ?

Efter det finns det en thriller på Kanal5 med Brad Pitt i huvudrollen ;) Seven heter den.


PÖLSA HAS NO FEAR, CAUSE HE GOT A LOT OF BEER !

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards