Alla inlägg den 15 september 2009

Av Maria - 15 september 2009 18:43

Kom fram till Karlstad efter en krånglig resa med två hundar som inte tyckte om att åka buss. Veronica och jag fick sen en karta och sen var det bara ut i skogen och.. gå vilse.

Vi gick och gick och gick.. och så gick vi lite till. Men tillslut började vi hitta kontroller, eller inte vi. Jag !
När vi sen var påväg tillbaka till startplatsen som också var mål, mötte vi en kvinna som var ute med sin söta lilla hund. Eftersom mamma inte tyckte att jag skulle ta med någon av våra hundar, fick jag istället låna en av Veronica. Jojo visst.. Sååå mycket bättre. Det slutade med att hunden flög på den lille stackaren, och jag flög ännu mer.

Så nu sitter jag här med ett ömt knä med lite skrapsår på.

Det var inte det enda som hundrackarna ställde till. När vi sen skulle in till stan igen för att åka hem, var vi tvungna att ta stadsbussen. Och hunden som Veronica hade skäller när hon blir rädd.
Vi åkte förbi en del gymnasieskolor, och därmed var det fullt på bussen. När hundjäveln tvär skäller. Hahaha, alla på bussen skvatt och hörde några killar säga " å jävlar va rädd ja blé " Haha, vem blev inte det ? Men eftersom den hunden satt emellan Veronicas ben, så syntes hon inte. Utan alla tittade på mig, jag hade ju den andra jämt bredvid mig. Pinsamt värre !

Presentation


Det finns folk som är smarta, och de som kallar att de är smarta. Jag vet inte vilken kategori jag tillhör. Men jag vet att detta är min blogg och du är hjärtligt välkommen!

Omröstning

I Norge blev Bruce Springsteen framröstad till världens största artist, vad tycker du?
 Helt rätt ! Badlaaaands...
 Va !? Helt fel ju !
 Han är en stor artist, men det finns andra som är bättre.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards